نخست 12345 آخرین
  1. #21
    تاریخ عضویت
    شهریور 1398
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    43
    با سلام
    قبلا در تیونینگ تاک قدیم دوستی ایده استفاده از دستگاه هواگیر اتوماتیک رو مطرح کرده بود که بنده نیز از مخالفانش بودم

    الان نزدیک یک سال هست که استفاده میکنم و میتونم بگم بی نظیر هست دیگه هیچ وقت دغدغه هوا گرفتن و سوختن واشر ندارید مخترع اصلی این دستگاه تبریر هستند و بند ه از خود مخترع گرفتم بقیه دستگاه ها درست ریگلاژ نشده بودند و ایراداتی داشتند در ضمن از این دستگاه برای پژو دوستان بنده نیز نصب شده و جواب داده

  2. # ADS
    علت سوختن متوالی واشر سرسيلندر در 405
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    محل سکونت
    tuningforum.ir
    نوشته
    1026
     
  3. #22
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    تهران
    مدل خودرو
    پارس ELX
    نوشته
    230
    نقل قول نقل قول از GM.1 نمایش پست ها
    با سلام
    قبلا در تیونینگ تاک قدیم دوستی ایده استفاده از دستگاه هواگیر اتوماتیک رو مطرح کرده بود که بنده نیز از مخالفانش بودم
    الان نزدیک یک سال هست که استفاده میکنم و میتونم بگم بی نظیر هست دیگه هیچ وقت دغدغه هوا گرفتن و سوختن واشر ندارید مخترع اصلی این دستگاه تبریر هستند و بند ه از خود مخترع گرفتم بقیه دستگاه ها درست ریگلاژ نشده بودند و ایراداتی داشتند در ضمن از این دستگاه برای پژو دوستان بنده نیز نصب شده و جواب داده
    عکسی و تصویری از این قطعه دارید که ببینیم چی هست

  4. #23
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    320
    هواگیری بحثش جداست موتور xu7 کلا واشرش مصرفیه به مرور زما می پوسه حالا شاید بشه زمان کارکردشو بالاتر برد ولی نمیشه کلا کاری کرد که نسوزه

  5. #24
    تاریخ عضویت
    فروردین 1398
    محل سکونت
    ایران
    مدل خودرو
    SUV 2.4GDI
    نوشته
    151
    نقل قول نقل قول از monazzah نمایش پست ها
    هواگیری بحثش جداست موتور xu7 کلا واشرش مصرفیه به مرور زما می پوسه حالا شاید بشه زمان کارکردشو بالاتر برد ولی نمیشه کلا کاری کرد که نسوزه
    اینکه گفته بشه واشر xu7 مصرفی هست به نظر من نمیتونه خیلی دقیق باشه . ببنید موتور xu7jp4L4 (موتور زانتیا 1800) ساختار بلوک کاملا مشابه با xu7jp داره ولی هرگز به این صورت واشر نزده . در موتورهای xu7jp قدیمی هم اصلا بحث واشر شایع نبود . یکی از آشنایان من یک سمند مدل 84 داره که حدود 390 هزار کیلومتر هم کارکرد داره ولی تا الان موتورش باز نشده و واشر نزده . مشکل واشر زدن های xu7 بیش از هرچیزی به کیفیت پایین و ضعف مونتاژ در مدل های بالا برمیگرده . اکثر واشر زدن ها هم در اثر بروز اشکال در مجموعه سیستم خنک کاری رخ میده مثلا یا ترموستات گیر میکنه یا سیستم هوا میگیره یا فن ها از کار میافتند که باعث داغ کردن و گاهی جوش آوردن موتور میشه . سالهاست که در صنعت واشر هایی هست که به راحتی تا دمای 1000 درجه در محیط های به شدت اسیدی و یا قلیایی به شدت خورنده دوام میارند . موتورهای قدیمی هم به هیچ وجه به این صورت مشکل واشر نداشتند . موتور xu7 اگر کیفیت قطعاتش خوب باشه و درست و اصولی هم مونتاژ شده باشه به این راحتی ها واشر نمیزنه . کلا موتورهای خانواده xu موتورهای مقاوم و کار پس بده بودند و این رو هم در عمل اثبات کردند و نیازی به توضیح و اثبات این واقعیت وجود نداره . اینکه ایرانخودرو با کاهش کیفیت قطعات برای سود بیشتر باعث بروز مشکلاتی شده اون بحثش جداست . واشر اوریجینال xu7 تقریبا اینجا اصلا گیر نمیاد و به نسبت واشرهای تو بازار هم به شدت گران هست حالا چه برسه به اینکه ایرنخودرو بخواد به جهت مشتری مداری برای خودروهاش نصب کنه و بده دست مشتری ! اینکه بگیم xu7 ذاتا مشکل واشر داره مثل این هست که بگیم 405 و سمند ذاتا مشکل تعادل و تعلیق داره چون به علت نصب لاستیک های بی کیفیت گلدستون که حتی لاستیک فروش ها حاضر به خریدش نیستند ممکنه با ترکیدن لاستیک ماشین چپ بشه . مشکل از لاستیک بی کیفیت هست نه طراحی سیستم تعلیق .
    ویرایش توسط persian_man1 : 5 شهریور 1398 در ساعت 10:43
    No Replacement for Displacement
    Horse power sells car but Torque wins race

  6. #25
    تاریخ عضویت
    شهریور 1398
    محل سکونت
    ساری
    نوشته
    1

    سلام لطفا اطلاعات دقیق رو به این ایمیل p.m.zakaryaee@gmail.com ارسال کنید تشکر

    نقل قول نقل قول از GM.1 نمایش پست ها
    با سلام
    قبلا در تیونینگ تاک قدیم دوستی ایده استفاده از دستگاه هواگیر اتوماتیک رو مطرح کرده بود که بنده نیز از مخالفانش بودم
    الان نزدیک یک سال هست که استفاده میکنم و میتونم بگم بی نظیر هست دیگه هیچ وقت دغدغه هوا گرفتن و سوختن واشر ندارید مخترع اصلی این دستگاه تبریر هستند و بند ه از خود مخترع گرفتم بقیه دستگاه ها درست ریگلاژ نشده بودند و ایراداتی داشتند در ضمن از این دستگاه برای پژو دوستان بنده نیز نصب شده و جواب داده
    سلام لطفا اطلاعات دقیق رو برام ارسال کنید ممنونم

  7. #26
    تاریخ عضویت
    شهریور 1398
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    43
    https://www.google.com/amp/s/www.yjc...4442084?espv=1
    با سلام تو لینک بالایی اطلاعات و عکس موجود هست

  8. #27
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    تهران
    مدل خودرو
    تیبا دوگانه
    نوشته
    60
    استفاده از رادیاتور بزرگتر و واتر پمپ قوی تر و یک منبع انبساط به صورت خودکار خودرو هوا گیری میشه و آب سریع تر خنک میشه

  9. #28
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    تهران
    مدل خودرو
    تیبا دوگانه
    نوشته
    60
    نقل قول نقل قول از GM.1 نمایش پست ها
    https://www.google.com/amp/s/www.yjc...4442084?espv=1
    با سلام تو لینک بالایی اطلاعات و عکس موجود هست
    هر کسی که هست کمک بزرگی به صنعت خودرو های احتراقی کرده
    دمش گرم

  10. #29
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    توراه
    مدل خودرو
    ایرانی
    نوشته
    58
    نوشته اش که پر سوتیه
    نوشته موتور داغ میشه و خلا بالا میره و اب سر ریز میشه؟؟؟؟؟
    ماشین که واشر نیم سوزه نداره واشر یا سالمه یا نه حالا چقدر خرابه که موتور راه نبره یا بماند
    ماشینی که واشر سوزونده ادامه بده کار کردنشو با این قطعه
    اول توازن نیرویی میل لنگ از دست میره و الی ماشاا...
    مشکل سوختن واشر و جوش اوردن نیست که مشکل کاهش توان و افزایش مضراته بهم خوردن بالانس نیرویی و تاب برداشتن میل لنگ مصرف اب و روغنو سوخته محیط زیست وگر نه که شرکتا رادیاتور بزرگ و واتر پمپ و ... قوی و نمی ساختن وهزینه تحقیق و توسعه کلان نمیکردن
    اینکه فشار سیستم بالا نره به عهده درب رادیاتوره سوپاپ داره خوب
    و سوال ماشینایی مثل پراید و قدیم پیکان و نیسان وانت که رادیاتور مدار بازن که هواگیری ندارن اونا چی
    چیزی که فهمیدم از توضیحش شبیه به کلاه برداریه تا اختراع
    البته اختراعات غیر ضروری هم هستن
    یکی از دوستان چرخ پنچر نشو با بلبرینگ ساخت که میشلن از اون سبکتر و کار امدترشو سال ۲۰۰۳تولید انبوه کرده بود
    به نوع خودش اختراع محسوب میشه اما بهترش ، رو بی ام و سواره و زاپاس بی نیاز حالا
    بیاد سیستم کمکی خنک کاری بی ام و رو اختراع کنه خوب میشد
    این شکلیه که واتر پمپ برقی داره و فن برقی که از موتور توان نمی گیره و زمانی که شما موتورو خاموش کردی و رفتی و سرخی اگزوز وارد سرسیلندر شد دمای اب بالا رفت فنها و واتر پمپ شروع به کار میکنن و واشر به این راحتی اصلا نمی سوزه
    اینو می ساخت فوق العاده میشد
    و علت سوختن واشر سر سیلندر رو هم گفتم
    ویرایش توسط alfa28 : 29 شهریور 1398 در ساعت 02:29

  11. #30
    تاریخ عضویت
    شهریور 1398
    محل سکونت
    tabriz
    نوشته
    43
    با سلام
    این سیستم همون کار سوپاپ و قمقمه سایر سیستم های خنک کننده رو انجام میده تقریبا چون مخزن نداره

نخست 12345 آخرین

کلمات کلیدی این موضوع

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
مجله ارژنگ - مجله فانوس فکر - مجله نارمک - مجله تهران نو -
سایت jetbet
اخبار روز - بروز ترین

ورود

ورود